round ireland without a fridge
lördag 17 december 2011
mot dublin!
Ja. Det var bara det jag ville säga.
/H
1 kommentar:
E
17 december 2011 kl. 11:50
Och sen mot Uppsala! Men ha en finfin Dublinhelg först förstås!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Och sen mot Uppsala! Men ha en finfin Dublinhelg först förstås!
SvaraRadera