lördag 17 december 2011

mot dublin!

Ja. Det var bara det jag ville säga.

/H

1 kommentar:

  1. Och sen mot Uppsala! Men ha en finfin Dublinhelg först förstås!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?