måndag 12 december 2011

en vecka kvar

Snart sitter vi på flyget Dublin-Kastrup-Arlanda! Förutom det uppenbara (typ ge päronen en miljon kramar och inspektera dammstatusen i mitt gamla rum) så är här en liten lista på topp tre saker jag ska göra DIREKT när jag kommit hem.

1. Prutta Tassa på magen

Har längtat hela hösten efter att få köra in näsan i hennes lilla rosa mage och blåsa loss. Hunden är icke särskilt road av detta men det är MYSFAKTOR TRETUSEN!

2. Spela gitarr

Hur kissnödig eller megatörstig jag än må vara så kommer gitarren före andra kroppsliga behov. Fruktar att jag glömt typ allt men plinka lite ska jag väl ändå kunna göra.

3. Blåsa på stereon

Efter månader med halvkassa hörlurar och minihögtalare ska jag äntligen få maxa volymen och innerligt lyssna på musik. Något som kräver riktigt bra ljud, typ valfri Bob eller Portishead.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?