round ireland without a fridge
tisdag 13 december 2011
check and check
Hostel bokat och bussbiljett betalad. En halv helg i Dublin får vi på köpet också, inte illa!
/L
1 kommentar:
Anonym
13 december 2011 kl. 09:35
Är inte alls avundsjuk! ;)
/Jessi (NSD)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Är inte alls avundsjuk! ;)
SvaraRadera/Jessi (NSD)