Lisi och jag tog en liten kvällspromenad i godan ro. Plötsligt dyker en random man upp från ingenstans i en (sin? får man väl anta) trädgård.
Random man: Girls! Swedish girls, yeah?
Vi: *himlar med ögonen*
Jag: *inser att random-mannen är den snälla taxichauffören som hjälpte oss med våra en miljon kilo packning när vi flyttade häromveckan*
Jag: HEJ!
Lisi väser argt: Vadfangööördu, kom så GÅR vi.
Random man: Hur är läget? Trivs ni bra här i området?
Jag: *svarar artigt*
Lisi: *blänger fortfarande misstänksamt*
Lisi: *känner äntligen igen randommannen*
Lisi: *rodnar*
Random man: *skrattar åt Lisi*
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?