Via ett snedsteg, en plié och en långsökt parallell förstår du alltså att jag chillar hemmakväll idag också. Tänkte hänga med min (enligt H*) look-a-like Martin Emtenäs och klickar in på SVT Play. OCH SÅ HAR DOM SPÄRRAT ALLA AVSNITT AV MITT I NATUREN UTANFÖR SVERIGES GRÄNSER?!
ÅRETS TITTARFILM SKULLE JU KORAS IDAG!
/L AKA arg licensbetalare. betalar jag licens? skattar jag överhuvudtaget på något förutom fonder? arg vän av ordning, kan vi kalla mig. sådärja.
*OBS, ej skämt! syr min hävdar att om hon ser en bild på martin emtenäs så tror hon först att det är jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?