fredag 16 december 2011

jag är FÖRBANNAD

Denna vecka hade jag tre fester inplanerade. Jag har skippat två av tre due to plugg och packning. Nu har jag ju varken pluggat eller packat, eftersom Musikhjälpen och göra flätor i håret är sjukt mycket intressantare.

Via ett snedsteg, en plié och en långsökt parallell förstår du alltså att jag chillar hemmakväll idag också. Tänkte hänga med min (enligt H*) look-a-like Martin Emtenäs och klickar in på SVT Play. OCH SÅ HAR DOM SPÄRRAT ALLA AVSNITT AV MITT I NATUREN UTANFÖR SVERIGES GRÄNSER?!

ÅRETS TITTARFILM SKULLE JU KORAS IDAG!



/L AKA arg licensbetalare. betalar jag licens? skattar jag överhuvudtaget på något förutom fonder? arg vän av ordning, kan vi kalla mig. sådärja.

*OBS, ej skämt! syr min hävdar att om hon ser en bild på martin emtenäs så tror hon först att det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?