onsdag 14 december 2011

screencap

Såhär ser det ut om dagarna. Musikhjälpen i vänstra rutan och snöuppdateringar i den högra. Gina ser lika skeptisk ut som jag är - plusgrader i december?! Skärpning nu. Minst en minusgrad vill jag ha. Och snö!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?