Jag valde båda!
Morotskaka, chips och Notting Hill* startade kvällen, sen satte jag lockar i håret och en ölburk i handväskan och drog vidare på en liten julfest. Där väntade mängder av snacksrester och Singstar - jag lyckades faktiskt slå den erkände ABBA-mästaren med en mycket högljudd version av Mamma Mia!
Idag trasslar vi med uppsatser. Först ska jag bara höja blodtrycket lite; dags att kolla på Kvällsöppet.
/L
*fun trivia läst i ett resemagasin på arlanda, denna stadsdel kallades förut knottynghull
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?