lördag 3 december 2011

bjällerklang!

Lillasyster blev lite väl gnällspikig där tycker jag. Förutom kattastrofer och någon sorts lokal polarkyla inomhus så har vi det finfint. Vi har ju te och doftljus och Sunes Jul!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?