Plan för kväll börjar hursomhaver med middag, med eller utan vitlök beroende på om jag följer plan ett eller två ikväll.
1. Kort promenad till Spar* och inhandla allt som innehåller socker, fett och salt. Det vill säga choklad, cupcakes, caramel popcorn och chips (en jävla massa saker på C nu när jag tänker efter). Bygga ett bo av diverse täcken och kuddar i H's dubbelsäng och kolla på Twin Peaks.
2. Kort promenad till Spar och köpa en flaska vin** och fortsätta vidare till min fransman och en julfest i ett studentområde fem minuter här ifrån. Jag misstänker att Singstar och julhattar är inkluderade.
Behöver det ena utesluta det andra?
/L
*alltså det är en slags kiosk/snabbköp, inte någon märklig bank, för dig som undrade. varför du nu skulle göra det. ehm.
**detta är alltså butiken som säljer häftstift, christmas pudding och har ett sortiment på cirkus fyrtio olika sorters choklad men öl, det säljer dom inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?