Det faktum att jag lämnar kanterna kvar på rostmackan får mig att känna mig som om jag vore fem.
Men om det inte finns någon ost kvar på kanterna then what's the effing point med att knapra i sig snustorra brödrester?!

/L, kan snart inte skjuta upp på packningen mer
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?