fredag 16 december 2011

ålderregression

Min Don't-Stop-the-Party-tischa får mig att känna mig som blott sexton år igen (fastän jag fick den förra året på Heinekens give-away-party i Nice).

Det faktum att jag lämnar kanterna kvar på rostmackan får mig att känna mig som om jag vore fem.

Men om det inte finns någon ost kvar på kanterna then what's the effing point med att knapra i sig snustorra brödrester?!


/L, kan snart inte skjuta upp på packningen mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?