Nu har jag varit vaken i fyrtionio timmar och fortfarande inte kommit igång med uppsatsen! Eller jo, jag har raderat fem meningar och skrivit en.
Problemet är att det står i våra guidelines att uppsatsen bör vara mellan 6000-8000 ord. Och mitt lilla worddokument säger att jag skrivit 5 158 ord. Så varje gång jag öppnar dokumentet blir jag så nöjd över det att jag börjar läsa bloggar istället.
/H
Haha! Kämpa på! Till sist inser man att man måste fixa det där sista också ^^
SvaraRaderaMen nu har jag ett väldigt viktigt mail att svara på från en viss SSÄ ;)
//NSD