lördag 3 december 2011

men okej då

Så gnällig menade jag faktiskt inte att vara. Ville bara understryka att fejder är mycket seglivade hos mig och att jag är väldigt sugen på att komma hem till päronen, Tassaliten, en sjujävla massa mat och gitarren. Det betyder inte att jag inte gillar vår nuvarande vardag; youtubeklipp med gamla goa julkalendrar, litervis med te och uppsatsfinuleri.

Men man får ju faktiskt klaga lite. Kände mig lite seg och frusen så jag planerade att ta en lång varm dusch. Halvvägs igenom slutar duschen att funka. ISKALLT kan inte nog förklara vad jag kände. Jag hann i alla fall schamponera håret (dock utan balsam så jag stålsätter mig för elektriskt hår DELUXE)!

Försöker nu att värma mig efter denna horribla händelse. Flanellskjorta, vinterjacka, handduksturban och Mamma är Bäst-strumpor. Förvånansvärt mysigt!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?