Men man får ju faktiskt klaga lite. Kände mig lite seg och frusen så jag planerade att ta en lång varm dusch. Halvvägs igenom slutar duschen att funka. ISKALLT kan inte nog förklara vad jag kände. Jag hann i alla fall schamponera håret (dock utan balsam så jag stålsätter mig för elektriskt hår DELUXE)!
Försöker nu att värma mig efter denna horribla händelse. Flanellskjorta, vinterjacka, handduksturban och Mamma är Bäst-strumpor. Förvånansvärt mysigt!

/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?