onsdag 7 december 2011

nu kör vi igen

Så här mycket cappuccino kan man få om man ber om large.


Inte undra på att baristan tveksamt frågade "Large...? Really?" två gånger.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?