onsdag 7 december 2011

fantastic mr fox

Jag har träffat honom!!! Nyss. Jag var på väg hem från en kompis och så bara nämen hej din gamle räv. Fast den såg inte alls gammal ut, den såg faktiskt väldigt pigg och fräsch ut. Magnifik rentav.

Fick för övrigt ett varningens ord av kompisen på vägen dit: Undvik balkongerna på vår sida av huset, mina polare står därute och spyr. För mycket öl? Nix. Bara en liten vem-kan-dricka-fyra-liter-mjölk-på-kortast-tid-tävling. För dom "ville se vad som hände". Frågor på det?

/H

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt! (räven, inte mjölken) ^^
    Puss från NSD

    SvaraRadera
  2. en RÄV!!! I Castletroy???! vad kommer härnäst!
    puss mamma mu

    SvaraRadera
  3. Haha, "hej din gamle räv". Hälsa om du träffar den igen! (du har inte stött på någon igelkott förresten?)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?