söndag 11 december 2011

mind over body

H påpekar att det ser ut som jag har feber. Genom att titta på mina ögon. Jag ställer mig frågvis till denna analys men systern säger - och jag citerar - att DET ÄR SÅ.

Jag tänker inte erkänna mig sjuk. Jag har haft min förbannade dos av förkylningar och är väl medveten om att jag kommer att få ännu än i och med luftbytet Irland - Sverige.

Så är det. Jag vägrar (er-)känna mig febrig. JAG ÄR COOL SOM EN JÄVLA FILBUNKE.

/L, running out of options

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?