H påpekar att det ser ut som jag har feber. Genom att titta på mina ögon. Jag ställer mig frågvis till denna analys men systern säger - och jag citerar - att DET ÄR SÅ.
Jag tänker inte erkänna mig sjuk. Jag har haft min förbannade dos av förkylningar och är väl medveten om att jag kommer att få ännu än i och med luftbytet Irland - Sverige.
Så är det. Jag vägrar (er-)känna mig febrig. JAG ÄR COOL SOM EN JÄVLA FILBUNKE.
/L, running out of options
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?