tisdag 13 december 2011

är det dethär man kallar julstress

På något jävla vänster har jag redan hunnit inhandla alla julklappar, med undantag för lite bonuspresenter som ska bringas hem från den gröna ön. Är därmed helt förberedd för julens ingång. Låt den komma bara.

ELLER INTE?!?!??!

Helvetes helskottas snöskoters fanskap vad saker måste göras! Kommer till Svea Rike den nittonde och har därmed FEM FUDGING DAGAR till julafton.

På denna korta tid måste det göras knäck, ischoklad, lussebullar, marsipangodis, löjromscheesecake och julpyntade apelsiner med-tamigfan-mera.

PLUS att jag måste slå in alla julklappar, hitta långkalsonger, göra en snölykta (förutsett att det finns snö dårå, annars är det ju jättesvårt) och ta reda på samt byta klappar med mina två bästaste vänner.

Hjärtklappning. Pepparkakshjärteklappning!














såhär klibbigt och trevligt ska det vara. episkt att jag lyckas göra typ nitto procent av smeten helt ok och resterande procent blir totalt katastrofala.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?