ELLER INTE?!?!??!
Helvetes helskottas snöskoters fanskap vad saker måste göras! Kommer till Svea Rike den nittonde och har därmed FEM FUDGING DAGAR till julafton.
På denna korta tid måste det göras knäck, ischoklad, lussebullar, marsipangodis, löjromscheesecake och julpyntade apelsiner med-tamigfan-mera.
PLUS att jag måste slå in alla julklappar, hitta långkalsonger, göra en snölykta (förutsett att det finns snö dårå, annars är det ju jättesvårt) och ta reda på samt byta klappar med mina två bästaste vänner.
Hjärtklappning. Pepparkakshjärteklappning!
såhär klibbigt och trevligt ska det vara. episkt att jag lyckas göra typ nitto procent av smeten helt ok och resterande procent blir totalt katastrofala.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?