1. Stormen blåste liksom förbi. Nu är vädret helt okej igen - trodde att vi hade lärt oss något efter ett par månader på ön där the inevitable never happens and the unexpected constantly occurs.
2. Hyresvärden erkände sitt misstag (pun intended) och ska hämta rätt katt. Gammal rumskompis tog på sig ansvaret att överlämna Mamma Katt och ska hålla mig uppdaterad.
3. Jag funderar på om stekt äpple och bacon är en bra kombination. Hur gå till väga, liksom? Ska det vara sött eller salt? Kan man ha kanel på?
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?