Hursomhaver; snart käkar vi lunch med S på campus, efter det ska vi tamigfan - peppar-peppar-ta-i-trä, dra-tummen-ur, move-it-move-it-move-it - släpa oss till shoppingcentret för att köpa allt som vi har tänkt att köpa sen vi flyttade in.

såhär mycket får du se av mig idag innan jag klätt på mig och borstat ur mitt sönderfärgade traZZelnyZtan.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?