måndag 5 december 2011

och bakom lucka fem...

...finner vi en liten fallande stjärna! Jag fick äran att öppna Hannahs lilla lucka också. Personligen så tycker jag att det ser ut som en julpimpad penis men H hävdar bestämt att det är en julgransgren.

Hursomhaver; snart käkar vi lunch med S på campus, efter det ska vi tamigfan - peppar-peppar-ta-i-trä, dra-tummen-ur, move-it-move-it-move-it - släpa oss till shoppingcentret för att köpa allt som vi har tänkt att köpa sen vi flyttade in.


såhär mycket får du se av mig idag innan jag klätt på mig och borstat ur mitt sönderfärgade traZZelnyZtan.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?