söndag 4 december 2011

lucka nummer fyra

En liten liten liten käpphäst!

Idag så ska jag fortsätta att hänga med mina party pals Romeo, Julia och Hamlet. Fastän merparten av svenskalektionerna i årskurs nio ägnades åt denna trio så behöver jag refresha minnet inför en analys som - utan större förvarning - har deadline om typ en vecka.

Update om katterna; hyresvärden mejlade och sa att Mamma Katt plus kattungarna bor hemma hos honom sedan i fredags, och att hans tioåriga dotter är galen i dom.

Nu jävlar. Grillad macka och te och Shakespeare och förhoppningsvis en regnig promenad till köpcentret för att köpa skitviktiga saker som typ troslådor, clementiner och cupcakes.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?