tisdag 6 december 2011

för räkningens skull

Glömde onsdagslistan förra veckan. Här kommer en liten liten liten ersättning.

Topp tre namn jag skulle ge en klubb:

1. Lokal
Fatta att säga, "ikväll ska jag gå på Lokal" med sin lilla pillerburkshatt.

2. Plankan
Hannahs förslag. Temat på klubben går utan närmare förklaring.

3. På Tå

Du fattar. SÅ EPISKT!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?