söndag 11 december 2011

två bilder från fånen

Två pix från mobilkameran.

Den ena från en episkt mysig delikatessbutik i Galway där dom hade sjuka mängder märkliga chokladsorter, bland annat Guinnesssmak (klassikern), lime zest and black pepper, gin & tonic, chili & rosépeppar och Irish coffee. Varför välja?

Den andra är etttusentrehundrafemtiofem cent i minimynt. H och jag har samlat skitmynten (1 c, 2 c, 5 c) i en pengaburk under hela hösten och tänker nu fördela dom i sparbössor runtom Limerick, så där lagom till jul. Det var ett litet helvete att räkna dom så jag hoppas att dom går till jävligt välgörande ändamål.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?