Det var tanken att vi skulle åka till Galway idag.
Tanken var att vi skulle gå upp jättejättejättetidigt.
Det var liksom tanken att vi skulle julklappshandla på alla små mysiga marknader.
Det var, how ever, inte alls tanken att det skulle vara en smärre storm idag och det var heller inte tanken att S's hals skulle börja bråka.
Men så blev det! Inget Galway idag, det får vänta tills imorgon när vädret har lugnat ner sig. Uppe tidigt är vi i alla fall, chanser att somna om är bortblåsta. Bortblåsta med en magnifik jävla storm.
Imorgon; nytt försök!
/L
ps. ursäkta min syster, hon läser den fabulösa bloggen onekligen och har fått flipp på att skriva fjortisstjärnor (*) på allt
Inga ursäkter behövs för onekligenläsande och fjortisstjärnor, om du frågar mig. Och var försiktiga i stormen!
SvaraRadera