tisdag 13 december 2011

hagel!

Vädret har stormat och haft sig hela natten men nu har den arga vinden tagit vilopaus och ersatts av ettrigt hagel istället. Hagel är ju inte så charmigt. Men nu råkar vi vara snösvultna nordbor-i-exil så vi tar vad som bjuds.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?