Gårdagens kattastrof (höhö) är nu glömd. Nu gäller kombinerad helg- och julpepp för hela slanten. Ikväll blir det hamburgare, mini-förfest och Stableshäng.
Sen finns det ju inget som piggar upp så mycket som inrikesnyheter. Bocken brann! Igen. "Ett annat år då bocken, som också har hamnat i Guinness rekordbok, blev rejält omskriven var 2001. Då satte en 51-årig amerikansk turist eld på den. Han fick senare en månads fängelse och dömdes till 100 000 kronor i skadestånd. Mannen försvarade sig med att han trott sig ha deltagit i en laglig folklig tradition."
/H
Haha, klockrent!
SvaraRaderaBocken ska ju brännas ner, det är tradition^^
// NSD