tisdag 6 december 2011

sh-sha-shake it spearizzz

Vi bestämde oss för att göra en rejäl ansträngning och gå upp före elva idag. Anlände till campus cirkus tio-noll-åtta. Hittade fungerade eluttag och sittplats efter ungefär fyrtio minuters aktivt letande i bibliotekets tre våningar, samtliga caféer i main building och övergivna klassrum. Men nu är vi igång!

Försöker att sätta igång med uppgift ett av tre på denna modul. Vad göras? Jag citerar; "Reflektioner om sammanhang som kan bidra till att öka förståelsen för Shakespeare och dramerna i sin tid. Texten får gärna vara skissartad och spekulativ."

Kort och koncist? Ja. Precist? Nej.

fick kakao på min cappucino. utan att ens fråga!

spindelfingerpose förklaras med att jag har gnagt på mitt nagellack. mindre smickrande.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?