lördag 3 december 2011

i beg to differ

Alltså helt bortglömd är ju inte kattastrofen. Är fortfarande förbenat förbannad över att ha blivit orättvist behandlad, och har smärre dagmardrömmar om vart kissekatterna är och hur dom mår (skänk en tanke eller håll några tummar för dom, är du snäll).

Men vi dränkte våra sorger i chips, öl och en vanlig hederlig svensk förfest igår. Idag ska vi dränka sorgerna i skaldjurspasta* och eventuellt lite mer snacks.

Till helgens hektiska start kan vi även addera att irländskorna stack och råkade stänga av värmen, att mina raggsockor är dyngsura, samt att det fanns spår av bacon i mackgrillen imorse.

Sexton dagar kvar till hemfärd. Känns väldigt OK just nu.

/L

*fusilli med räkor låter så oglamoröst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?