fredag 16 december 2011

rävrapport

Jag förstår att ni alla väntat med spänning på en uppföljare till mitt rävmöte för några veckor sedan. Igår möttes vi igen! Jag och Mr Fox. Det blev tyvärr inte så mycket mer än ett hej för vi hade båda bråttom åt olika håll.

Skyndade bort till Scholars (den mysiga campuspuben, icke att förväxla med Stables aka stammispuben) och förklarade för min kompis att "förlåt att jag är sen, jag träffade en räv". Fick svaret "så trevligt!". Kände en plötslig tacksamhet över att jag hänger med människor som förstår mig och mina märkliga nycker (som tillexempel att försöka konversera med rävar) och skålade i terminens sista Limericköl.

/H

1 kommentar:

  1. Hade helt klart väntat med spänning. Och det var ett särdeles klokt svar av kompisen!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?