Ta mig fan om det inte är lite holiday spirit ändå! Nu är mina tre sista uppsatser inlämnade* och det firades med Christmas Tree Lighting Ceremony på campus. Kören sjöng julsånger och rektorn höll tal. Sen räknade han högtidligt till tio och tryckte på en knapp så en massa ljus tändes. Alla hurrade. När vi hurrat klart tog jag med mig Lisen hem och firade jullov i förskott med cupcakes och Sunes Jul. Öppnade även första luckan i min yttepyttekalender. Tack mamma och pappa!




/Peppad H
*Vi leker fortfarande att c-uppsatsen inte finns, okej?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?