Förresten! Bara för att understryka.
Ibland länkar vi saker i bloggen; länkar ser förövrigt ut såhär. Det är alltså inga Google-Ads-länkar eller automatiserade länkar på populära ord, det är vi som fixar dom.
Nästan alltid så är även länken till Facebook, Youtube, Wikipedia, ett inlägg på bloggen eller någon annan blogg - det vill säga helt ofarliga sajter. Så klicka loss!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?