onsdag 30 november 2011

nollnio:trettiofyra

OCH JAG ÄR VAKEN! Och vet du vad?!? Jag har varit vaken i någon timme* också!

Nu ska jag hälla i mig min apelsinsaft (jag har fått för mig att det förbygger vinterförkylningar) och väcka syr min som vräker** sig i sängen. Idag ska vi nämligen käka lunch och gå på en minijulmarknad med några svenska vänner.

Efter det ska vi självfallet skriva sjuhundrafjurtisjutton uppsatser men det är en annan historia.

/L

*nu var det visserligen för att min fransman hade lektioner skittidigt på morgonen och systern ville ha hem mig till frukost nio noll noll (vilket hon för övrigt sovmorgonade till) men det räknas!
**jävla mystiskt ord om man läser det flera gånger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?