Sitter på biblioteket och har skickat in uppsatser med deadline: nästa vecka. Därför ekar nu mitt kursrum tomt på andras uppgifter att kommentera på (yes, det ingår faktiskt i kursen att kritisera andras arbeten - ASFETT /framtida resecent) och jag har inget vettigt att göra.
Litteraturkunskapsnörden är uttråkad. Hur uttråkad? SÅHÄR UTTRÅKAD.

Näe. Nu är det fanimig helg. Kaffe på det!
/L, meister of uttråkade/uppgivna miner
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?