fredag 11 november 2011

den elfte i elfte tvåtusenelva

Ganska fett. Ganska fett att jag vaknade klockan elva:elva också. Ganska fett att skriva siffror med bokstäver, lite min nya grej.

Sitter på biblioteket och har skickat in uppsatser med deadline: nästa vecka. Därför ekar nu mitt kursrum tomt på andras uppgifter att kommentera på (yes, det ingår faktiskt i kursen att kritisera andras arbeten - ASFETT /framtida resecent) och jag har inget vettigt att göra.

Litteraturkunskapsnörden är uttråkad. Hur uttråkad? SÅHÄR UTTRÅKAD.


Näe. Nu är det fanimig helg. Kaffe på det!

/L, meister of uttråkade/uppgivna miner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?