Otajmat att vara så otroligt seg på en dag då massor av grejs måste göras.
Vi har betalat hyran för det nya stället, möblerat om dom nya rummen (HANNAH HAR EN DUBBELSÄNG OCH JAG ILLKRÄKS* AV AVUNDSJUKA), nu är det tusen uppsatser som ska skrivas och ett dinner party att gå på också.
Förvisso är middagsbjudningen i vårt eget hem men ändå, fett jäktigt. En rumskompis flyttar ut i veckan och har därför bjudit några vänner + självfallet vi som bor i huset (oklart om katterna har fått en invite) för att äta hot pot. Låter jäkligt spännande faktiskt!
Nu är det pluggtajm. Men du kan ju föreställa dig hur otaggad man är på plugg när man vet att det finns tre små nystan som väntar på en där hemma.
/L
*eget fabulöst makafint** ord
**också ett eget magnifikt ordhttp://www.blogger.com/img/blank.gif
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?