lördag 19 november 2011

lördagsplugg

Igår var det ju självfallet Stables-fredag och idag är därför självfallet oj-nu-tar-vi-igen-plugget-vi-inte-gjorde-igår-lördag samt men-åååh-jag-vill-ju-bara-kolla-på-buffy-lördag.

Kompromissen lyder; några timmar plugg följt av lugn kväll med tv-serier, pizza och chocolate chip cookie crumble sundaes. Dock misstänker jag att vi bara har potatis i kylen så det sistnämnda får nog vänta.


på bibblan. helt okej att plugga i fin solnedgång. jag gick förresten i flanellskjorta, shorts och strumpbyxor till campus idag. och hur varmt är det i sverige?

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?