Kompromissen lyder; några timmar plugg följt av lugn kväll med tv-serier, pizza och chocolate chip cookie crumble sundaes. Dock misstänker jag att vi bara har potatis i kylen så det sistnämnda får nog vänta.

på bibblan. helt okej att plugga i fin solnedgång. jag gick förresten i flanellskjorta, shorts och strumpbyxor till campus idag. och hur varmt är det i sverige?
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?