Att fira fredag på Stables är alltid en upplevelse. Igår var det hillbilly-tema vilket innebar att vi rockade loss till countrymusik tillsammans med folk i hängselbyxor och cowboyboots. Idag är vi lite trötta. Så kan det gå. Ikväll blir det därför hemmamys med film och chips. Och Findus såklart! Det blir ingen riktig myskväll utan vår lilla pälsboll och hans humörsvängningar.
/H
hopps dom hade cou¨nytr a-a-a-n-nd western!!! puss Mammma Muuuuuuuuuuuuu
SvaraRadera