Lisi är en sjukling idag. Mycket envis huvudvärk har tvingat henne att hålla sig i sängen hela dagen. Som ansvarsfull storasyster ser jag det givetvis som min uppgift att pigga upp henne.
Först bussade jag kattungen på henne. Mindre populärt.
Sen gick jag och köpte choklad, clementiner och chips. Blev populär! Tills jag åt upp alla chipsen själv.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?