fredag 4 november 2011

tack så hjärtligt

Dress for success och eventuellt motivera fram pluggkoncentration, tänkte jag imorse när jag stoppade in en stilren skjorta i ett par marinblå stuprör. (fejk-)läderbälte på det. Kände mig som Blondinbella. Möter upp H och S för lunch. H påpekar att min outfit platsar perfa till hillbillytemat på campuspuben ikväll.

Hillbillybella?

/L, inte så stylish som jag trodde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?