Hannah räknade ut att jag var vaken totalt tio timmar igår. Vaknade lunchtid, gick och handlade, tog en nap. Vaknade middagstid, gjorde middag, kollade lite på HIMYM och träffade en polare. Somnade i krokarna runt halv två.
Jag fattar inte riktigt vad det är med mig; det är inte så att jag går runt och känner mig trött hela tiden men det är im-poss-i-belt att gå ur sängen.
Tror att det är mina inre primitiva instinkter som säger åt mig att DET ÄR FAKTISKT DAGS ATT GÅ I IDE NU (mina inre primitiva instinkter talar alltid med mig i CAPS LOCK).
Nu; lunch med syr min och polerzzz, biblioteket på det.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?