Men det är ganska svårt för en nattuggla som yours truly att lägga sig i god tid (glöm inte att vi är en timme bakåt här borta) och försöka sova ut en förkylning och jag har funderat hårt och länge på något som kan vagga mig till sömns.
Och heu-freakin-reka! MITT I NATUREN! Alltså jag menar, Martin Emtenäs, fria gärna till mig typ imorgon men helvete vad sövande det är att kolla på svensk vattenfauna.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?