Lyckan när jag inser att jag är klar med 2 av veckans 3 uppsatser. Ångesten när jag inser att jag skjutit upp det värsta till sist. Och ja, jag har alltså tre (TRE) final-essay-deadlines under en och samma vecka*. Det är nu ni ska tycka hemskt synd om mig.
/H
*Dethär med c-uppsats kan vi väl glömma denna veckan? Bra då säger vi så.
Jag tycker hemskt synd om dig!
SvaraRaderaPuss från NSD