tisdag 29 november 2011

självömklig lägesrapport

Lyckan när jag inser att jag är klar med 2 av veckans 3 uppsatser. Ångesten när jag inser att jag skjutit upp det värsta till sist. Och ja, jag har alltså tre (TRE) final-essay-deadlines under en och samma vecka*. Det är nu ni ska tycka hemskt synd om mig.

/H

*Dethär med c-uppsats kan vi väl glömma denna veckan? Bra då säger vi så.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?