måndag 14 november 2011

öppet brev till mig själv för ett halvår sedan

Hej!

Whatever you do, välj inte att skriva c-uppsats. Muta studierektorn, be på dina bara knän, gråt. Gör vad som helst för att slippa undan. C-uppsatsen är nämligen det värsta som nånsin hänt dig. Nu vet du det.

MVH

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?