I fredags blev en liten öl på Stables med några vänner hastigt och lustigt tre lite större öl och en efterfest. Spelade även frisbee med en lampskärm och klickade musiksmak med italienare i Brookfield tills taxin gick hem vid fyra-fem-snåret.
Igår blev en liten öl på Puben i Gränden med H och S hastigt och lusigt tre öl på Flannerys och en liten svängom på Mollys. Tydligen gick vår region och vann en rugbymatch och hela staden gick loss. Inte oss emot, vi embrejsade sportkulturen och följde strömmen.
Idag är jag trött som ett svin och planerar inget mer än att trycka i mig minst sjutton clementiner och lika många liter te, samt fråga Buffy om hon är sugen på att hänga lite.
Ha en episk farsdag förresten! Vi gav vår farsa två björkar. Mycket kan man säga om det, men dom står i alla fall inte i någon hylla och dammar! Eventuellt blir dom hyllor i framtiden som håller skitprylar som står och samlar damm. Vi har alltså köpt råmaterial till en Billyhylla till far vår.
Eh. Bloggar ut, det här går downhill.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?