tisdag 22 november 2011

hittegods II

Och man vänder ryggen till tjugo ynka minuter, och så vips! så är det en till kattunge i vardagsrummet! En miniminiversion av Mamma Katt.

Dock så ser YP (vi kallar den YttePytte, den första kattungen vi hittade) mycket mindre ut än sitt syskon. Om det finns någon kattexpert där ute på nätet så får denne gärna höra av sig om detta är bra eller dåligt på något sätt.

Vi ska försöka få kort på dom små nystanen. Stay tuned!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?