Gårdagens försök till tidig kväll gick inte vägen. Det var helt ärligt för intressant, jag plöjde igenom fyra avsnitt Mitt i Naturen - visste du till exempel att vi har sjöhästar i Sverige?!?!?! Dom kallas tångsnällor, fast jag har alltid kallat dom näbbgäddor, men dom blir färre och färre för smådjuren som håller det kvävande sjögräset i trim försvinner eftersom dom små fiskarna blir fler när dom stora fiskarna bli uppfångade och ålgräsängarna som är tångsnällornas naturliga habitat blir mindre och mindre...
Du fattar. Men efter att ha midnattsnackat med en flatmate, druckit apelsinsaft (så jävla dyrt med juice) och Resorb, samt lyssnat på en avslappningsövning som jag avbröt av tristess och rastlöshet så somnade jag i ren desperation. Vid tresnåret på morgonen.
Idag har jag sovit oförskämt länge, med andra ord.
God morgon!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?