1. En bra grej med att bo utomlands (som fått alldeles för lite uppmärksamhet): Man kan sjunga Kräm jättehögt och välartikulerat utan att rodna. Precis var som helst! I duschen, i köket, på gatan.
2. Idag tog jag en idyllisk söndagspromenad längs den idylliska floden. Mötte mängder av pyttesmå vingliga cyklister, tätt följda av ivrigt påhejande föräldrar. Jag frågar mig, är en smal lerig stig som på två - jag upprepar TVÅ - sidor är omgiven av strömt kallt vatten verkligen det bästa stället att övningscykla på?
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?