torsdag 10 november 2011

you give me fever

Idag är jag febrig och självömklig. Sitter med en kall hand (min egen) dramatiskt slängd över pannan och är för en gångs skull tacksam för min dåliga blodcirkulation.

Men nu till dagens breaking news: Findus har hittat hem! Han ligger och gosar med mitt tangentbord as we speak. I övrigt närmar sig nya uppsatsdeadlines med stormsteg och jag saknar ipren.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?