Jättelogiskt att vi flyttade för att få varsitt rum och så tillbringar vi ändå hela kvällen i samma rum? Och nu när det börjar närma sig läggdags så känns dethär med att sova i olika rum plötsligt väldigt trist.
Lisi: Tur att vi kan smsa varann gratis i alla fall.
/H
Haha, ja tack gode Gud för dagens tekniska under^^
SvaraRaderaSaknar ni kattungarna då?
//Jessi [NSD]
Gissa om vi gör!!!
SvaraRadera/SSÄ