söndag 20 november 2011

utvilat vare här

H och jag skulle gått upp nio idag för att gå till biblioteket. "Ska vi dra en snooze till?" sa jag när larmet gick för fyrahundraåttiofjortonde gången. "Eh, klockan är halv ett" fick jag till svar.

Ehem! Känner mig så oförskämt utvilad att jag måste gå ut och slösa bort lite energi - powerwalk i strålande sol*. Ha det fina fizzzken!

/L

*OH HERRE MIN GET JAG HÅLLER PÅ ATT TRANSFORMERAS TILL BLONDINBELLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?