söndag 13 november 2011

go munster

Munster (vår region) vann som sagt en rugbymatch igår. Munsters färg är rött. Min klänning var röd. Första gången på ungefär tjugofem år som jag inte var svartklädd på en utekväll, bra timing där. Gissa om jag fick prata med många glädjefnattiga fans.

"Fatta att vi vann! VI VANN!!!"
"Ja! Woho. Är det rugby vi pratar om eller?"

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?