söndag 27 november 2011

livebloggning

Julmusik, skrattanfall och alldeles för mycket ägodelar i alldeles för få väskor. Det är kul att packa ändå! Fast vi blev lite för ivriga nyss och försökte packa ner alla våra täcken och kuddar i en Lidlkasse. Dumt av mer än ett skäl.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?